قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور چگونه با صرفه‌جویی در مصرف برق، خودروی اتومات جایزه بگیریم؟ نرخ طلای ۱۸ عیار در بازار امروز مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پذیرش بیش از ۱۰شرکت از خراسان رضوی در فرابورس تا پایان سال+ فیلم

  • کد خبر: ۱۷۹۶۰۶
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
پذیرش بیش از ۱۰شرکت از خراسان رضوی در فرابورس تا پایان سال+ فیلم
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: درباره پذیرش حداقل ۱۰شرکت با پیشنهاد رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی، باید بگویم که به‌نظرم تا پایان سال بیش از این تعداد در فرابورس پذیرش خواهند شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، مجید عشقی در نشست تأمین مالی از بازار سرمایه در اتاق بازرگانی مشهد گفت: تبدیل تالار‌های معاملاتی در مراکز استان به مراکز تأمین مالی در استان‌ها یکی از برنامه‌های ماست. برنامه شش ماهه برای آموزش به بنگاه‌های اقتصادی را خواهیم داشت. اساتید و محتوای لازم را مهیا خواهیم کرد. در شش ماه آینده تمام بنگاه‌هایی که تمایل به پذیرش یا استفاده از تأمین مالی را دارند، آموزش خواهیم داد. 

وی افزود: درباره پذیرش حداقل ۱۰شرکت با پیشنهاد رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی، باید بگویم که به‌نظرم تا پایان سال بیش از این تعداد در فرابورس پذیرش خواهند شد. توسعه بخش خصوصی در بازار سرمایه الزامی است و هر هفته یک شرکت در فرابورس تا پایان سال پذیرش خواهد شد. 
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در خصوص تأمین مالی می‌توانیم با شرکت‌هایی که قصد ورود به بازار را ندارند، برای انتشار اوراق مشارکت همکاری کنیم. در حوزه تأمین مالی جمعی نیز ابزار خوبی برای شرکت‌های کوچک وجود دارد. در پنج ماهه امسال به اندازه کل سال گذشته تأمین مالی جمعی صورت گرفته است. 
عشقی تصریح کرد: این روش برای پروژه‌های شرکت‌های کوچک است که به‌صورت سالانه و بدون نرخ ثابت است و تسویه سود آن نیز سالانه انجام می‌شود. این ابزار برای شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار کارآمد است. این بازار قدرت رشد زیادی دارد و سهم خراسان رضوی از آن نیز امکان رشد دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->